2011. május 3., kedd

Pólóból párna

Vettem egy felsőt néhány éve, már nem is emlékszem hogy hol. Azt viszont pontosan tudom, legfőbb oka a vásárlásnak az volt, hogy egy szuper kis minta díszelgett a piros fehér csíkos póló elején. Két flitterek és szalag segítségével kivarrt virág. Az egész felsőben ez volt a legjobb, mert a kerek kivágás és a közepes minőségű pamut anyag amúgy nem ragadott meg. Na, de a minta!
A néhány mosásban kinyúlt felsőt most is a minta mentette meg, az örök búcsútól a családunktól. Szanáltam a szekrényben, amikor is ráakadtam a több éve nem viselt darabra. Hirtelen felindulásból elkövetett párnavarrás áldozata lett a felső, vagy inkább így kapott új életet. Mert biztos vagyok benne, hogy sokkal többet fogom így csodálni, mint ruha mivoltában. Egy IKEA-s kis kék párna került bele, fehér cérnával varrtam kézzel, mert lusta voltam elővenni varrógépet, és két kis tépőzárral záródik.
Jöjjenek a képek. 
Ilyen volt: 

Ilyen lett:




Van olyan ruhád, amit szívesen látnál inkább párna formátumban? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...