2011. május 16., hétfő

Kék bögrék a hétfő reggeli kávéhoz

Emlékeztek az IKEA-ban néhány éve kapható volt egy kék csíkos kávés szett, nagyon eltalált kis formával, épp belefért egy hosszú kávé, ami még nem volt mosogatóvíz híg. És volt egy hasonló társa a nagyobb teás, amin fehér alapon kék virágminta volt. Ehhez is csodás kis tányérka tartozott. Na, ezekből
 a garnitúrákból van néhány darabom, de nagyon sajnálom, hogy többet már nem vehetek, maximum piacon vagy valami használt árus helyen. Ugyanis az IKEA ezt is kivonta a forgalomból. Sajnos. 
Nekem egy csomó új dolog, amik helyette a kínálatba kerültek nem tetszik, teljesen más stílust képviselnek, mint ami hozzám közel áll. 
Azért nem kell aggódnotok, hogy most nem lesz miből inni, mert egy 20 fős társaság simán tud nálunk egyszerre kávézni.
Azért körülnéztem, hogy milyen lehetőségek vannak még kék csészékre, néhány kaspó is került a kínálatba.






Szép hetet és finom kávékat kívánok a hétre! Akár kék, akár bármilyen csészéből iszod.

3 megjegyzés:

  1. Egy bögre kávé reggel a teraszon ülve...csodás lenne egy ilyen kékséges szép készletből! Pöttyös mázas bögre? Törékeny porcelán csésze vagy füles üveg pohár? Ennek kiválasztása már a kávézás szertartásának része...nekem valamiért fontos :)

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele! És van még valami, vannak csészék amiben egyszerűen nem tudok jó kávét (nescafé) csinálni. Nem tudom, hogy a mérete a fazonja vagy mi miatt, de sosem jók benne az arányok. Rejtély!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a csészék! Nagyon ritkán jutok hozzá ilyen szép darabokhoz, sajnos és akkor sem készletben. Bár, lehet ez utóbbi nem is olyan fontos,mert így lehetőség van arra,hogy olyan asztalt terítsek, amely csak itt, a mi házunkba látható. Arra persze vigyázok,hogy a minőség azonos legyen. A porcelánt a majolikával nem szoktam összerakni.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...