2011. május 29., vasárnap

Hangulatos szoba fiúcskának

Gyereknap kapcsán nem csak a lányokra gondolok, itt egy kis kedveskedés a fiúknak, a fiús anyukáknak is. Ez a kisfiú birodalom azért is fogott meg, mert nem a szokványos kék világba kalauzol minket. A fehér bútorok, a bézs halvány fal és a sok régi játék, igazi kis álom kuckó hangulatot teremt.
Olyan jó, amikor már a gyerekeket is a képek szeretetére szoktatják.
A keretek egy-egy régi képeslapot vagy mesekönyv részletet rejtenek.
 A kislányomnak én is szeretnék a konyhába egy ilyen kis asztalkát székkel, hogy amíg főzök ő tudjon játszani, rajzolgatni mellettem.
 
 Fiú vagy lány mindegy, bárki szívesen játszana egy ilyen pénztárgéppel, akár még én is.
 Játékok a kosárban.
 A klasszikus műanyag sátor egy esztétikus változata.
A házikó igazi kuckó gyereknek, barinak egyaránt.
 Ilyen volt a szoba néhány éve, amikor lakója még bölcsőben aludt.
 Fiús anyukák mondjatok véleményt! Nekem tetszik, de én lányos anyu vagyok. Ti hogy látjátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...