2011. május 6., péntek

Konkrét ötletek az erkélyre

A tegnapi bejegyzésem kapcsán kicsit rákattantam az erkélyekre. Három erkélyt rendeztem be mutatóba.
Elképzelésem szerinte egy pár lakik a lakásban, akik szeretnének kinn ücsörögni a picike erkélyükön, de egyenlőre semmi elképzelésük, tervük nincs. 
Céljaim:
Lehessen reggelizni, kávézgatni a balkonon.
Nagyon kis helyet foglaljanak a bútorok.
Legyenek színben harmonizálók.
Minél kevesebbe kerüljenek.

A berendezéseket az IKEA és a JYS áruházak kínálatából válogattam össze.  Összeírtam az árakat is, hogy lássuk mennyi is az annyi.

Pillangós erkély 22. 645 Ft összesen, ami magában foglalja a kis zöld IKEA asztalt, hozzá két széket. A székekre a Jyskből választottam párnát és ezt a pillangós kollekciót vittem végig az erkélyen. A kis tároló láda és a viaszosvászon is innen való. Az árba beleszámoltam még két  zöld poharat, hozzá két türkiz alátétet és három kaspót is, amik az IKEA-ból származnak.
Piroska erkélye,  23.625 Forintért lehet a tiéd. Minden az IKEA-ból való, ahonnan is szükséged lesz egy asztalra, két székre. Hozzá a piros, nem kifejezetten ülőpárnákra, egy piros polár takaróra, amit a hidegebb estéken használhatsz majd. A falra szántam a piros konzolokat, amire függő virágokat tehetsz, igazán jól fog mutatni. Egy piros és egy narancs bádog kaspóba kerülhetnek virágok és az erkély hangulatvilágításáért a sok piros mécses felel. A piros vázába mindig kerülhet egy szál friss virág.

Romantikus erkély, számomra a legkedvesebb és a legolcsóbb is egyben, 21.760 Ft. Minden a Jyskből származik, az olcsó fém- rattan asztalhoz két széket választottam, két virágos párnát, amiknek az anyag tetszett meg és a steppelés. A világítást a virágos lampion szolgálja, az esti meleg fényekről pedig a lámpás család gondoskodik, két- két párat számoltam. A három összeállítás legdrágább kiegészítője a bringás virágkaspó, de mivel minden olyan olcsó, így megengedhetem magamnak.

Neked melyik erkély berendezés tetszik? Inspirál az összeállításom?

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...