2011. május 1., vasárnap

Leendő anyukák, Anyukák, Mamik, Dédik napja

Tavaly volt életem első olyan anyák napja, hogy már rám is vonatkozott az ünnep és nem csak úgy, hogy készültem virággal, kis ajándékkal, hanem én is anyuka lettem. Szeretem ezt az ünnepet, nem csak tavaly óta. Tudom, hogy sírni fogok majd az ovis ünnepségen ahogy énekel, verset mond a kisbabám... De hát ez így van rendjén, nem?

A sírás helyett inkább vicces, gyerekszáj mondásokat hoztam nektek.
  • Jobban szeretem Anyuci testvérét, mint a sajátomat. Anya  testvére a nagynéném, az enyém meg senkim !
  •   Anya pocijában van egy baba, csak azt nem tudom, hogyan nyelte le.
  • Az anyukákra nem szokás kiabálni, ők hasznosak.
  • Amikor két ember egymásba szeret és először megpuszilja egymást, rögtön összeesnek és nem is kelnek fel legalább egy órán át, de van hogy még tovább..
  •   A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel.
  •  Úgy szeretnék még egy fiútestvért, de Anya állandóan tampont használ.
  • Minél öregebb az ember, annál drágábbak lesznek a fogai.
  • A kislányok azért nem tudnak állva pisilni, mert nincs mibe kapaszkodniuk.
  • Amikor a Nagyinak fájnak a fogai, egyszerűen pohárba teszi őket.
  • Egyszer olyan beteg voltam, hogy 40 kiló lázam volt.
  • Nekem már nincsen Nagyim, elültettük a temetőben.
  • Az anyukáknak szintén legelniük kell, hogy tej jöjjön a cicijükből?.
  • Hogy jó legyen, a kórházi nővérkének teljesen sterilnek kell lennie.
  •  Amikor a kis tesóm született, akkumulátorba kellett tenni.
  • Nem vagyok megkeresztelve, de azért be vagyok oltva.
  • Az életbiztosítás egy olyan pénz, amit az kap meg aki túléli a halálos balesetet.
  •  Nem tudom hány éves vagyok, mert ez állandóan változik.
  •  Nagyon megijedtem, amikor Anya megbetegedett. Azt hittem Apu fog főzni ránk.
  • A gyerektartás a gyerekek fizetése, amikor Apa elköltözik otthonról.
  • Az örökbefogadás sokkal jobb lehetőség, mint a szülés. A szülők saját maguk választhatják ki a gyereket és nem kell mindenáron elfogadniuk azt amit éppen kapnak.
  • Minden hal termel ikrát, az oroszok még kaviárt is.
  • A teheneknek nem szabad gyorsan futniuk, hogy ki ne lötyögjön a tejük.
  • A férfiak nálunk csak egy nővel házasodhatnak. Ezt úgy hívják, hogy monotónia.

    Tavaszi csokrokkal köszöntök minden leendő anyukát, anyukát, nagymamikat és dédikéket is! Az mi dédinken kívül nem tudom, hogy olvassa-e más dédi is a blogomat, ha igen szívesen fogadok tőle egy emailt.












Ezek a csokrok közül bármelyiket szívesen adnám anyukámnak, mamikámnak. Te melyiket szeretnéd adni vagy kapni?

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...