2011. május 27., péntek

Szürke- szürke-szürke

A szürke lehetne az új fekete! Nem szeretem a feketét, a szürke sokkal barátságosabb, sokkal melegebb. Lehet egy remek alap a ház berendezésében a szürke, amely most hiper divatos is egyben, de lehet az egész ház is szürke, ahogy csak neked tetszik. Be kell valljam nekem semmim sincs itthon, ami szürke. Vagy mégis? Ahogy a kerti fotókat készítettem, akkor döbbentem rá, hogy az egész házunk szürke. De ez csak időszakos, mivel még nincs beszínezve, és előre tudom, hogy nem szürkét választunk majd színnek. DE! Most mégis megmutatom, hogy a szürke, nem szürke mint a kis egér. Igenis lehet nagyon elit és lehet nagyon country is, ha neked éppen az tetszik. Neked tetszik?
Ezek nem egy lakás képei, de akár azok is lehetnének. A szürke falak, a geometrikus minták keveréke a klasszikusnak számító virágmintákkal és a reneszánsz motívumokkal kellemes összképet teremt. Az olyan különlegességek, mint a bárány a falon, a kötött fotelhuzat, az egyedi design lámpák és a falfesték pedig mind-mind egy kis pluszt adnak. 
 A szürke rózsaszín párost az öltözködésben sokszor használom, de ahogy a képeken is látszik, otthon is szépen mutat.A barackos rózsaszínnel hűvösebb, míg a pinkkel és türkizzel egy élénkebb benyomást mutat.
Most pedig a színesek jönnek. Nekem szinte egyik képen sem tűnik fel, hogy az alap szürke, mert mind vidám élettel teli. Ebből is látszik, hogy a "szürke semmilyen" mítosz nem igaz. 
 
Ezekben a konyhákban tényleg kizárólag a szürke és a fehér dominál. Nekem az első kép a kedvencem, ahol polcok helyettesítik a felső szekrénysort és egy kőmosogatóban moshatjuk el a sok fehér porcelánt. A konyhaszigete is tetszenek, az elsőn nem tudom, hogy nem kerülnek e veszélybe a tányérok, ha ott ül valaki. Én önkéntelenül is feltenném a lábam. Nem beszélve egy totyogó közelségéről..
Étkezők. Imádom a tömör vastag padlókat, amilyen az első. A második festése is eredeti.
Szeretem a kék színt nagyon, de nem igazán értem, hogy miért minden második fürdőszoba Magyarországon kék. Értem, hogy a víz színe, de miért kell ilyen csempe is? Ez nem azt jelenti, hogy a kék fürdőszobák nem szépek! Ha kék fürdőt szeretnék, akkor biztosan a szürkéskék mellett döntenék, amilyen a jobb felső sarokban látható. A szürke ezen fajtája jó lehet a kék helyett. 
Az alsó tapétás sem utolsó darab!
Gondoltad volna, hogy egy bébiszobát szürkére fess? Hát én, de ezek nagyon aranyos, vidám szobák.
Gyerekeknek is jó választás lehet, főleg sok fehérrel és színes játékokkal.
Hálókba, ahol a szürke megmutathatja sokszínűségét. Egérszürke, zöldesszürke, kékesszürke, törölt halvány szürke.

És végül egy vegyes összeállítás. 
Neked bejön a szürke?

2 megjegyzés:

  1. Én sárgával nagyon szeretem, de mindent színt remekül kiemel. Inspiráló képek!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, ha neked is tetszik Réka! Sárgával tényleg nagyon jó együtt, felerősítik egymást.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...