2011. május 11., szerda

Piros- piros- piros

Egy kis játékra invitállak! Nagyon fontos, hogy ne gondolkozz, egyből mond ami eszedbe jut! Ne agyalj, csak mond ki az első gondolatod! Rendben? Kezdhetjük? 
Mondj egy költőt!
Mondj egy gyümölcsöt!
Mondj egy színt!


Kitalálhatom a válaszaidat? 
Petőfi
Alma
Piros

Ha eltaláltam, akkor te tipikus magyar vagy! :) Ha, nem akkor se keseredj el, mert akkor legalább nem vagy átlagos. Keressük mindenben a jót, nem? 
A fenti gyakorlat nem arról szól, hogy gondolatolvasó lennék, sőt! Sokkal inkább arról, hogy ha nem is tudatosodik bennünk igenis van közös, magyar identitásunk. Lehet, hogy nem a bocskai viselet, és nem zászlók formájába jelenik meg, (remélem, hogy nem!). 
A mai Szín Sorozatomban piros házakat, szobákat hoztam nektek.Alapvetően azt gondolom, hogy a piros szoba túl sok, de látni fogjátok, hogy lehet ezt is igazán szépen, diszkréten. Az egyensúly a lényeg, mint a magyarkodás és a magyarság terén is.

Faház pirosra festve vagy klinker tégla vagy csak egy pajta ajtó, de mind vidám. Élettel teli.

Zsalugáter és padok a szerelmeim.
Konyhaszigetek. A csempézett különösen tetszik. És az első képen a plafon a tapétával.
A piros, bordó konyhai dolgokról nekem mindig Spanyolország jut eszembe, pedig sosem jártam ott.
Az első kép burkolata gyönyörű, a másodikat a függöny miatt mutattam be, ami amúgy egy nagy kendő. A harmadik megint a tapéta miatt nyert meg. Az utolsón pedig a piros AGA tűzhellyel.
Ugye mind milyen más, pedig mindben a piros a gyújtópont. Én a jobb sarokban tudnám leginkább elképzelni magamat és te?
Más- más nézetből ugyanaz.
Lábaskád lefestve, jaj gyönyörű! A következőn az álló mosdó és a lambéria tetszik.
Ez egy gyerekszoba kollekció, de a baba-mobilt kivéve én bárhova el tudom képzelni. Szépek a pipacsok!
Nem feltétlenül kell, hogy az egész szoba piros legyen, elég egy fal vagy falrész is.

 Végül lehet, hogy ciki, lehet hogy nem. De be kell valljam, hogy nekem egyáltalán nem tetszik a buja piros hálószoba, tüllökkel és lámpásokkal. Valahogy nekem ez már túl sok, túl direkt. Egy háló nem kell, hogy totál az erotikáról szóljon, nem?
 
Igaz, hogy erős a falak színe, de azért ez még belefér. Az összhatás kellemes és egyáltalán nem bordélyos. 
Nekem inkább ezek a kis lágy, finom szobák tetszenek.
És neked melyik tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok! nagyon jók a piros színek :-) képzeljétek éppen tegnap vettem egy piros bútorhuzatot és "rádobtam" egy régi kanapéra. Annyira feldobta! csak vigyázni kell, hogy ne legyen sok, mert az már nem szép. Nekem itt a hálók nagyon tetszenek, meg a konyhák, meg a gyerekszobák,meg a nappalik.....:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...