2011. november 9., szerda

6 Ajándékkártya házilag

Annyival megemeli a csomagot, ha írok hozzá egy kis kártyát, ha készítünk mellé valami apró személyességet. A legkommerszebb ajándék is új értelmet kap, ha áll mellette néhány kedves sor, magyarázat, hogy miért azt választottuk a megajándékozottnak. Hat ötletet mutatok be, amit bárki el tud készíteni.
Nekem azért szokott néha elmaradni az ajándékkísérő, mert már nincs rá időm. Ha most elkezdet gyártani őket, akkor veled ez az idei karácsonykor tutira nem fordul elő.
 Ez a kedvencem. Madarak gombokkal, szalaggal.
 Gombok a kartonon.
 Van ajtókoszorú, van fenyőkoszorú és most már tudom, hogy van gombkoszorú is.
 Egy gömb a csomagolópapírból és egy kis szalag. 
 Gombember, hóember. Nem is kell varrni csak ragasztani.
 Hímzett csillag.
 Neked melyik tetszik legjobban? Szoktál ajándék mellé kártyát írni?

2 megjegyzés:

  1. Lili! Ez szuper!!!!! Nagyon köszi az ötleteket!!! Igen, szoktam kis kártyát írni, de eddig csak a nevet írtam rá. Már az is tök jó ötlet, hogy beleírjam, hogy miért pont azt az ajándékot kapja...és az a gomb hóember! Annyira aranyos ... és a kismadarak is..és a hímzett csillag...nagyon tetszik!!! Köszi!!! ♥

    VálaszTörlés
  2. Juujj, nagyon cuki a gombos megoldás meg a hímzett hópihe! Lopom az ötletet idén! Mindig szoktam kártyát gyártani, de ahogy öregszem, kezdtem kifogyni a kreatív ötletekből :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...