2012. szeptember 12., szerda

Támadnak a tökök! - Őszi dekorációk tökkel




Tökökkel dekorálni a kertet, a teraszt vagy akár a lakást szerintem nagyon jópofa dolog. Igaz, még tombol az indián nyár, remélem, hogy sokáig marad is nálunk a kedves vénasszony, de az ősz itt van már. Napközben forróság van, a virágok, növények, a fű egy kis felüdülésért kiált, de a levelek sárgulnak, hullanak és a reggelek csípősen hidegek. Megfigyelted már, hogy milyen hamar sötétedik? Holnap lesz két hete, hogy még fürödtem a Balatonban, ma már nem hiszem, hogy örömmel pancsikolnék benne, újra meg kell várni a nyarat, hogy élvezhessünk a csodás magyar tenger adta örömöket. Próbáljunk örülni a meleg ősznek, a nagy közös sétáknak és az őszi dekorációs lehetőségeknek.
Tökös ötletem között a természeteseket válogattam össze ebbe a bejegyzésbe. Nekem valahogy az ősz, amúgy is olyan természetes, leveles, szénás, gesztenyés.
Régi kocsikba, talicskákba remek fogadó-kompozíciókat lehet kialakítani.
Ebbe a fém virágtartóba szerintem bármi kerülhetnek, akkor is impozáns lenne.
Egyszerűség.
Csak a fotó erejéig.
Ha több hétig szeretnénk a lakásban tartani, akkor tegyünk alá valamit vagy belezzük ki, mert rohadni kezd a tök. Az épített pad és szizálszőnyeg is nagyon tetszik. Imádom az olyan asztalokat, aminek a fiókja kosár.
A koszorú nagyon tetszik. A welcome felirat is, de a gereblyés leveles dekor rendezetlen hatást kelt.
A kockabálák szuperek. Nekem is van itthon pár, lehet felhasználom. A mécses belső díszítése is ötletes.
Egyszerű, gyors, helyes.

Neked melyik tökös díszítés tetszik a legjobban? Szoktál tökökkel dekorálni ősszel?


2 megjegyzés:

  1. Ah denagyonjóóóóó! Nekem az utolsó, valamint a kosaras asztalos, és a gereblyés "rendetlen". Valaki azt mondja, hogy rendetlen. Arra kell gondolni, hogy éppen akkor gereblyézték össze a leveleket. Egyébként lombhulláskor sajnos nincs rend. Nekem eddig még nem volt "tökös" diszítésem, de nagyon szeretném.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon tetszenek! Pont hétvégén takarítjuk be a dísztök termést. Imádom őket, olyan jó rájuk nézni:)
    Nagyon-nagyon szép képeket találtál, lesz miből ötletet meríteni. Köszönöm:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...