2012. szeptember 24., hétfő

Csipeszek felhasználása

Igaz, hogy nyíltan nem árulok el sok mindent magamról, az életemről, de figyelmes olvasók már nagyon sok mindent tudhatnak rólam. Mert bevallva vagy titkoltan, de minden bejegyzés valahogy kapcsolódik hozzám. Ha nem is épp hozzám, akkor egy filmhez, amit nem rég láttam vagy egy könyvhöz, aminek kapcsán eszembe jutott valami.
Mostani bejegyzésem sokkal póriasabb ennél. Mostam. Sokat mostam, de hát azt is kell, nem? Szóval felgyűlt a szennyes, mert nem száradtak a ruhák és mert nincs szárítógépem. (A szárítógépekről szeretnék majd írni egy bejegyzést, nagyon kíváncsi vagyok ti mit gondoltok róla!) 
Nem száradtak a ruhák kellő ütemben és akkor megtettem a "nagy felfedezést": -sokkal gyorsabban száradnak a ruhák, ha ki vannak csipeszelve, mintha csak akasztva lennének,- viszont a műanyag csipeszeim nagy része eltört. Ezért kell vennem újakat, de amikor háztartási boltban kérdeztem és nagyáruházban kerestem, akkor furán néztek rám, mintha valami múltszázadi dolgot kérnék, amikor a facsipesz szót kiejtettem a számon. 
Végül találtam. Ma mégsem ruhaszárító állványokat mutatok, hanem frappáns csipeszes dekorációs- tárolási megoldásokat. 
Lehet utánozni, kapható facsipesz és olcsó is, 290 Ft volt 20 darab.

F
Kedves üzeneteket írhatunk a család tagjainak csipeszek segítségével. Sms helyett.
F
Cérnák tárolására.
F
Karácsonyi képeslapoknak. Sajnos, már alig van aki képeslapot küld.
Inspiráló képek és emlékeztetők az íróasztal fölé.
F
Nagyon helyes! Az összes csipesz szalvétatechnikával van díszítve.
F
Konyhaasztal fölé a kedvenc képeslapoknak, fotóknak. Akár receptet is kicsippenthetjük, legalább nem lesz lisztes.
Közeleg a karácsony, már most lehet ötleteket gyűjteni. Adventi naptárnak is remek.
F
Esküvői dekorációnak.

Használsz csipeszeket teregetésre vagy dekorációnak?
 

4 megjegyzés:

  1. Nagy kedvencek. És a válogatás nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  2. A teregetés a kedvencem a házimunkák közül, de csak akkor, amikor a kertben tudok teregetni a gyümölcsfák közé kihúzott kötélen, és persze a nagy fehér damaszt abroszokat és fehér ruhákat a legjobb látni száradni :) Ami a szárítógépet illeti, éltem egy ideig Angliában, Irországban, Amerikában, ott mindenhol olyan alap, mint a wc, de sosem szerettem. Praktikus, gyors, de soha olyan illatuk nem lesz, mint a napon száradó ruháknak, és valahogy nem illik az én értékrendemhez, áramot használni ahhoz, amit a természet is elvégez?! DE nemrég egy 7 gyerekes család, akik nagyon öko módon élnek, mégis beruháztak, az ok egyszerű: anyuka megunta, hogy a téli időszakban, amikor nem tud a kertben teregetni FOLYTON ruhák lógtak MNDENHOL!!! Ráadásul a falak is penészedtek az állandó párolgás miatt ... szóval biztos van, hogy kell, de azért ez a ritkább. uff. sokat beszéltem :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon inspirálóak a képek! A fehér képkeretes a kedvencem.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...