2012. szeptember 3., hétfő

Cappucino Percek- gyors ajándék pedagógusoknak évkezdésre

Néhány napja alig tudok aludni, folytonosan egy kis izgalom van rajtam. Valami új kezdődik, a szoros és folyamatos szimbiózisunk véget ér, a kislányom mini-csoportba megy. A mini csoport, azokban az óvodákban van, ahol a törvény engedte lehetőséget kihasználva együtt tartják fenn a bölcsődet az óvodával. A szakképzett gondozónők fogadják a kiscsoporton belül a két évesnél nagyobb gyerekeket és az ovisokéhoz hasonló napirend szerint terelgeti a porontyokat.
Az amerikai blogokon láttam, hogy ott nagy hagyománya van valami ajándékot vinni első nap a tanároknak, gondoltam ezen felbuzdúlva, hogy mi is viszünk valamit, de nem akartam a szokványos dolgok közül választani és nem is akartam nagy dolgot adni, tényleg valami kis jelképes figyelmességet szerettem volna csak, ami nem gyarapítja a pedagógusok otthoni "fölösleges tárgyak" listáját.
A szülőin megtudtam, hogy az oviban minden nap vannak Vitamin Percek, amikor a szülők által behozott gyümölcsöket eszik a gyerekek.
Ezért döntöttem úgy, hogy az óvónőknek és a gondozónőknek meg legyen Cappuccino Percek. Kicsit felvidítja őket a nagy hajtásban a finom csokis ital, hoztam hozzá babapiskóta szerű kekszet is, hogy igazi kávéházi érzésük legyen.

Elkészítés: 3 befőttes üveg
400 g finom csokis cappuccino
2 csomag kávétejszín
1 csomag kis babapiskóta, de bármilyen keksz is megteszi
papír a címkének
anyag az üveg tetejére
 Mindenképpen írjunk kísérőkártyát hozzá!


Kislányom nagy örömmel adta ma oda az ajándékot, azt akarta, hogy énekeljünk is. Én ellenálltam a kérésnek. :)  Meglepődtek a figyelmességen, de remélem örültek neki.

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...