2011. szeptember 19., hétfő

Kedvenc Vidéki Blog + Játék

Kedves Barátaim! (Ugye szólíthatlak így titeket?)
Lehet, hogy nem találkoztunk még sosem élőben, de mégis nap, mint nap itt vagy. Megnézed, hogy éppen mit írtam, milyen képeket tettem fel. Hozzászólásokat, emaileket írsz nekem.
Én pedig úgy írok neked, mintha mindig is ismertelek volna, mintha együtt jártunk volna a suliba vagy épp tőled tanultam volna kötni, esetleg a te lányoddal játszottam a táborban...
Köszönöm, hogy olvastok és köszönöm mindenkinek aki szavazott rám a BEBU vidéki blog versenyen, ahol a Kedvenc Vidéki Blog címet nyertem. 


A köszönetem pedig tettek formájában is megmutatom. Még pedig úgy, hogy felajánlom a nyereményemet, ami nem más, mint egy prémium kategóriás bor. 

"A somlói Kreinbacher Birtok 2007-es évjáratú “Somlói öreg tőkék bora” lett ugyanis nem csak köztársasági elnökünk kedvenc fehér bora, de a Pannon Bormustrán a fehér csúcsbor minősítés mellett a legjobb őshonos fajtából készült száraz fehérbornak járó Figula Mihály emlékdíjat is elhozta." 

A játékra jelentkezni úgy lehet: 

  1. Légy a blogom nyilvános követője. 
  2. Írj egy kommentet ehhez a bejegyzéshez: név amin követsz, emailcím. 
  3. Ha közzéteszed a felhívást a blogodon és Face Bookon akkor extra esélyekkel indulsz játékon. 
A játék sorsolása: szeptember 30. 

Szeretettel: Lili



9 megjegyzés:

  1. Tényleg minden nap megnézem történt-e valami nálad. Köszönöm a sok szép képet. Mióta kedvenc blogjaimat nézegetem, már eszembe sem jut megvenni a borsos árú külföldi újságokat.
    Rezsnyák Kriszta
    rezsnyak.kriszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Örülök Kriszta, hogy tetszik az oldalam. Mindig szeretettel várlak! Lili

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. "Kedves Lili!
    Én nagyon szeretnék játszani a játékon,de egyszerűen nem engedi elküldeni a kommentemet a blog.Ez kb.már három hónapja így megy és egyszerűen nem tudom orvosolni a hibát.Megosztottam a Facebookon a játékot,és követlek is,rendszeresen olvaslak,de a kommentelést valamiért nem engedi.Pedig nagyon szerettem volna játszani és már többször is kommentelni,mert nagyon szuper a blogod és nagyon tetszenek az írásaid,képeid.További jó blogolást.

    üdvözlettel:Csiribiri Romantika,Papp Ildikó"

    VálaszTörlés
  5. Ha valaki más is hasonló cipőben jár, kérem, hogy írja meg emailben és akkor én majd közzéteszem itt.
    otthonzalaban@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. vevő vagyok , minden nemű játékra ;-) Szia Lili !!! :-*

    VálaszTörlés
  7. jövök, és jelentkezem a játékra.:)
    borbelyanna7@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. " Én is jelentkezem. Csilla Lantos néven követlek már régen.. :)"

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...