2011. szeptember 20., kedd

Milyen a tökéletes varródoboz?

A varródoboz számomra egy fogalom. Annak ellenére, hogy lehet tartani a varrós kellékeket egy bármilyen papír dobozban vagy egy fiókban, a varródoboznak misztériuma van. Hamarosan megmutatom az én dobozomat is, amint lesz új fényképezőgépem, de addig is nézzük milyen a tökéletes varródoboz és mi van benne.
Az átláthatóság az elsődleges szerintem. Persze lehet őket egy üvegbe is dobálni és akkor látjuk, hogy mi hol van. De a bökkenő akkor jön, ha az alábbi dolgokból nem csak egy- egy darabunk van már, hanem mondjuk 20-30 színű cérna sorakozik a lakásban. 
Ha mindennek van helye, akkor kisebb az esély az őskáoszra. 
Én szeretem, ha a varródoboznak van teteje is, ha zárható. Mutatok fedél nélkülieket is, de ezek csak akkor praktikusak ha van konkrét varrósarok és nem kell mindig elpakolni. És félteni sem kell egy kisgyerektől, hogy valamit kivesz belőle. 
Végül persze legyen nagyon esztétikus is. Pont olyan, ami illik hozzánk. 

Mi legyen a tökéletes varródobozban?
Olló
Tűk (több méretben)
Cérnák (minél több annál jobb)
Gombostű, számukra tűpárna.
Biztosítótűk
Tűbefűző
Gyűszű
Patentok
Szalagok
Mérőszalag
Jelölőkréta, szappan
Gyöngyök, csillivilli dolgok (strasszok, flitterek, kövek)
Esetleg a varrógéphez való szerel szerszámok.

Rusztikus, nincs teteje. De elég nagy!  
Nagyon mutatós.Azonnal szeretném csak kicsit nagyobb kivitelben. 
Rend a lelke mindennek. A tulaj biztosan fércel és tisztáz is, persze hogy kézzel! 
Nagyon csajos, csak kicsi. De lehetne az utazó varródobozom? Tildától amúgy is minden jöhet.
Filcből, még véletlenül sem lehet eltéveszteni minek hol a helye. 
Emeletes, gyönyörű. 
 Ajándékba varrni szerető lánynak. 
 Ez csak tűpárna és gombostű tartó, de nagyon szép. Otthon is elkészíthető. 
 Kitalált és a mintája is megfogott. 

Neked melyik a kedvenced? Milyen varródobozod van? 

3 megjegyzés:

  1. Ez az utolsó tetszik! Nekem fából van, elosztása hasonlít ami itt van a filcből készűltre csak egyik kicsit nagyobb! Praktikus szeretem !

    VálaszTörlés
  2. Nekem több van.Már kezdek mániás lenni? :)Van fa,van fém, van műanyag, van régi,ami az első volt, aztán a következő,ami már nagyobb.Most meg már mindent lehet kapni.Régen ez nem így volt.

    VálaszTörlés
  3. Nekem fából van, de hamarosan megmutatom. Köszönöm, hogy meséltetek, hogy ti miben tartjátok a cérnákat. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...