2013. április 3., szerda

Kreatív Anyabanya Szappan- Kézművesek, Alkotók Sorozat

A Kézművesek, alkotók sorozatban megismerkedhettetek már ékszerészekkel, üvegművessel, ládafestővel, textilessel, a most bemutatott alkotót, egy szappanost, szeretettel ajánlom figyelmetekbe. Termékeit lassan két éve használom, ajánlom minden ismerősömnek, a teljesen új szappan érzést biztosít a használójának a ph semleges termék.
Kreatív Anyabanya név mögött Gyergyai Krisztina áll, akivel a blog hozott össze, barátságunk a távolság ellenére aktív és inspiráló.

1. Mesélj magadról, kicsit kérlek! Mi az, amit szeretnél megosztani magadról?
Gyergyai Krisztina vagyok, Kreatív Anyabanya. A Dunakanyarban lakom férjemmel és 3 lányommal. Férjemmel mindketten közgazdászok vagyunk. A munkám anyagilag nagyon megfelelt az igényeimnek, de a kreativitásomat és a kézműves alkotó vágyamat egyáltalán nem elégítette ki. Éveken keresztül "kereskedéssel" foglalkoztam, és közben arra gondoltam, hogy ha egyszer meghalok, mi marad utánam? Egy közvetített termék, vagy szolgáltatás? Nem tetszett! Magam akartam létrehozni valamit. Így kezdtem hobbiból kreatívkodni, és többek között szappant főzni.
2.Mikor kezdtél szappan főzéssel foglalkozni? Mi vitt rá az alkotásra? Hogyan kezdődött? Miért a név?
Évekkel ezelőtt a bőrgyógyászom javaslatára kezdtem szappant használni, a nagyon száraz bőröm miatt. Végignéztem a kínálatot, megvettem minden akkor kapható szappant, de egyik sem volt az igazi, így hát elkezdtem magam főzni, először otthon a konyhában. Szereztem szakirodalmakat hozzá, és kísérleteztem sok hónapon keresztül. Amikor majdnem tökéletes lett a receptem, akkor összehozott a sors egy kiváló vegyésszel, akinek segítségével tökéletesítettük laboratóriumi körülmények között a szappanomat, így lett pH semleges közeli a kémhatása.
A KREATÍV ANYABANYA név csak úgy jött magától. A legnagyobb lányom nevezett el Anyabanyának, és mivel kreatív vagyok...így lettem Kreatív Anyabanya.
A Bioszappan név viszont nem kreatív, egyszerűen csak megnevezi a termékemet. :)




3. Mit tervezel 2013-ra? Milyen újításokat, mik maradnak meg a régi termékeid közül?
Több viszonteladóm van, de mindig keresek újakat. 2 év alatt jutottam el idáig. Az első év volt a megismertetés éve, a második a viszonteladók megszerzésének éve, a 2013-as év pedig az új termékek és még több viszonteladó keresésének éve lesz. Idén fogok a most készülő műhelyembe is beköltözni, mert már az egész házunk egy nagy "szappanfőzde" lett 
2013-ban fürdősót is elkezdtem készíteni, már azt is forgalmazom, és jelenleg dolgozom arckrémeken, amelyeket kézi készítésű üvegtégelyekben fogok értékesíteni. Ezzel is próbálom támogatni a kézművességet.
4. Melyik most a kedvenc szappanod, illatod, sorozatod?
Megpróbálok olyan termékeket készíteni, amelyeket mi is szívesen használunk, de természetesen a család minden tagjának megvan a kedvence. Nekem a mostani a kedvencem egy éjszakai zsíros ráncmegelőző krém, amit hónapok óta tesztelek. De a szappanom mindig alap kedvenc lesz, krémezés előtt is meg kell mosni az arcomat!

5.Hol találkozhatnak termékeiddel a vásárlók?
Viszonteladói kapcsolatban vagyok több webáruházzal is, szállodákban és néhány bioboltban is előfordulnak a szappanjaim, valamint céges logós szappanokat is készítek több szállodának, esküvői vendégajándéknak, és céges ajándéknak is. Saját weboldalam a www.bioszappan.hu , valamint blogom a kretivanyabanya.blogspot.hu, és a Facebook-on is megtalálható vagyok.
6.Mi inspirál leginkább az alkotásra? Miből merítesz ihletet?
Én nagy kreatívkodó, és folyamatosan "alkotó" vagyok :) Ha egyszer valami már készen van, akkor muszáj valami újat alkotnom. Legyen az szappan, kozmetikum, étel, vagy lakás dekoráció. Folyamatosan keresem az inspirációt. Mindent "kreatív" szemmel nézek.



7.Mi üzensz az Otthon Vidéken olvasóinak?
Kezdjenek el olyan dolgot csinálni, ami érdekli őket, amit szívesen csinálnak. Ha szívesen csinálják, akkor jól is fogják csinálni. Ha pedig valaki igazán jót alkot, akkor előbb utóbb meghozza a gyümölcsét.

Azt még el kell mondanom, hogy Lili nagyon jó barátnőm, többször átsegített már holtpontokon, amikor úgy éreztem, hogy nem éri meg bajlódnom a szappanokkal.

Krisztit, megnézhetitek a mai Családbarát adásában is, 2013. április 3. . Ha délelőtt dolgoztál, éjjel az ismétlés alatt pedig alszol, akkor nézd meg ITT.

Köszönöm a beszélgetést!

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...