2012. augusztus 30., csütörtök

Olvasói Otthon- Gerendaház Kazincbarcikán

Tudom, hogy az ember nem lehet mentes sztereotípiáktól, én sem vagyok az. Amikor főiskolás éveim alatt A Bükk nyugati oldalán azt hallottam, hogy valaki Kazincbarcikán él, hát cseppet sem ilyen csodás otthont képzeltem szemeim elé, mint amilyen Editék pazar otthona.
Fogadjátok szeretettel a fotókat a mesés gerendaházukról és az izgalmas kertjükről.
A ház teteje kinyúlik a méretes terasz fölé, ami jó időben egy újabb szobával ér fel. A házat sásliliom szegélyezi, kapcsolatot teremtve a kint és bent között.
A telken kerti tó is található, ahol a tavi liliomok között örömmel úszkálnak a kacsák.
Editék az alábbi szisztéma szerint magasított ágyásokban termelik a család számára a zöldségeket.








 Milyennek találod a látottakat? Szívesen belesnék a házba is, ti hogy vagytok vele?

3 megjegyzés:

  1. Ó hát ezek a kiskacsák a tóban! nagyon romantikus! egyébként biztos nagyon kellemes lehet ebben a környezetben élni. Gratulálok

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép, engem mindenképpen érdekel a ház belseje is!akiknek a kertre ennyi ötletük van azok belül sem tétlenkednek:)

    VálaszTörlés
  3. Ez a bejegyzés bearanyozta a napomat. Nagy-nagy köszönet érte. :-) Ugyanis én is Kazincbarcikán születtem, sokáig éltem azon a környéken, ahol ez a ház található. Talán még Editéket is ismerem (legalábbis látásból). :-) Örülök neki, hogy bemutattátok, szívesen megnézném belülről is. Szép napot mindenkinek. :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...