2012. április 15., vasárnap

A mi húsvéti terítékeink

Azt ígértem egy hete, hogy az volt az utolsó húsvéti bejegyzésem idénre, de tévedtem. Ugyanis szeretném nektek megmutatni, hogy ebben az évben én hogyan terítettem. 
Most se várjatok tőlem nagy extrákat, már tudhatjátok, hogy az apróságokat szeretem, a saját készítésű díszek híve vagyok, amik együttesen barátságos hangulatot teremtenek. 
Nézzétek csak ilyen volt nálunk a húsvéti asztali dekoráció idén. 

 A kék és fehér és a pöttyös domináltak. Fehér üvegétkészlettel és talpas poharakkal terítettem. Mindenkinek pöttyös csomagolópapírból kis tasakot készítettem, ebbe kerültek az evőeszközök és a szalvéta is.  Pöttyös, fehér és talpas üveg tálakon tálaltam. 
 A kifújt tojásokat is pöttyösre festettem és fehér almafaágra aggattam őket. A talpas gyertyatartó párt egy kis  szalaggal dobtam fel, a sok pöttyöt ellensúlyozza a kockás. 
 Az abrosz damaszt és monogramos, F I díszeleg rajta. 
 A tojások fényét a plextol adja, akrillal festettem őket. 
 Tévedés nem lehetett, hogy ki hol ül, mert mindenkit névre szóló teríték várt a fehér nyúllal. 
 Vasárnap reggel hármasban, kis családi reggeli. Az étkészlet a KIKA kínálatát dicséri, de sajnos már nem kapható, van hozzá nagy lapos és természetesen mélytányér is.
 Hétfőre másik dekorációval készültem. Itt egy szalvéta adta az alapot, amelyen rózsaszín alapon csipkés minta volt. Annyira megtetszett ez a DM-ben kapható szalvéta, hogy az egész asztalt hozzá hangoltam. 
 Az asztal közepére tettem egy szalvétát kiterítve, hogy mindenki láthassa teljes pompájában. 
 Szalvétatechnikával díszítettem a rózsaszín és fehér tojásokat. Volt amelyikre festettem is akrillal díszeket és ragasztottam különböző apróságokat. 
A bőrlevél virágát tettem négy apró vázába, melyeket egy porcelán gyertyatálra ültettem, ők kerültek az asztal közepére. 

Milyennek találod a terítéseket? Melyik ötlet tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Lili! Ez nagyon szép lett! Olyan jó ilyenkor ha egy kicsit kibontakozhat az ember. Annyira szeretem ha ünnep van és lehet egy kicsit szebben, másképp teríteni!
    A pöttyös a kedvencem! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatos volt a húsvéti asztalkátok. :) Szeretem nézegetni az oldaladat, tetszik. Jövök máskor is, ha van kedved, Te is bekukkanthatsz hozzám. ;) Üdv.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...