2012. április 1., vasárnap

Ágyvégek változatosan

Ágyvég. Ugye mennyire kifejező a magyar nyelv? Az ágy vége, de egyben a kezdete is, amikor belépsz a hálóba, mindig ezt látod meg először, az ágyon pihenő párnákkal és az ágytakaróval egyetemben. Elárulom, hogy nálunk az ágyvéget az ablak és a függöny adja, mivel az ablak alatt alszunk. De mindig is tetszettek az extra ágyvégek, már egyszer meg mutattam, hogy a régi lakásunkban hogy állt az ágyunk, oda a falra festettem virágindákat, is nézheted: Indák a falon.
A lehetőségeknek tényleg csak a képzelet szab határt, már korábban is foglalkoztam az ágyvég témával, megnézheted itt.  Én szeretem azokat a megoldásokat, amik nem véglegesek, amiket akár egy hétvége alatt át tudok alakítani, ha már meguntam. Mára ilyeneket válogattam. 

 Csak egy függönykarnis kell hozzá és valami igazán mutatós textil. Erre alkoholos filccel írták a háziak a kedvenc idézeteiket, életbölcsességeiket. 
 Vastag vászon lett az új ruhája. 
 A ház egy kibontott gerendáját rögzítették az ágy fölé. Polcként is használható.  Az ágytakaró is figyelemreméltó darab.
 Imádom a kéket és a zöldet együtt. Az fejvégre festés került.
 Szeretem a betűket, lehet hogy ennyi már kicsit sok lenne nekem. De egy tinédzser fiú szobájába? 
 Itt az ágynemű a kedvencem. 
 Fehérre antikolt ágy. Szíves girlanddal. 
 Amikor az ágyvég csak festve van, vagy esetleg falmatrica. A váza sem "igazi". 
Az anyag mintázata tovább fut a falon. Azoknak, aki az igazán élénk színeket szeretik.

És te melyiket szereted?

Képek forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...