2012. február 3., péntek

Megvan a nyertes!


Izgultok?? A fehér vintage szett talált gazdásra ma este, ennyit már elárulhatok.
Köszönöm , hogy ilyen sokan játszottatok. Nem ellenőriztem, hogy ki osztotta meg, ki hirdette a blogján. Úgy voltam vele, ha valaki jelentkezett, akkor hogyan is kérdőjelezhetném meg szándékának tisztaságát.
Az összes nevet felírtam egy –egy papírra, majd egy csillámtetkós kétéves nagy lelkesen kihúzta a szerencsést. (Majd az összes papírt a nagy piros tálból, de sajnos ők ma nem nyertek.Olyan édes, ahogy lelkesedése mit sem lankad a negyvenedik név után sem.)
Aki a jövő héten már iszogathat az új csészéiéből, nem más, mint:  
Gratulálok! Kérlek, hogy emailben írd meg a címed, hogy postázni tudjam. a nyereményt.

Szép estét kívánok mindenkinek!


1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a győztesnek. És megkérdezhetem, mi lesz a szép kék bögrék sorsa? Mert hogy én amiatt izgultam, izgulnék :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...