2012. február 20., hétfő

Kék madár- Játék

„A Kék Madarat nem kell távoli országokban keresni. A Kék Madár mindig velünk van, ha szeretjük egymást és örülünk az élet kisebb ajándékainak is. De mindig elrepül, ha bántjuk egymást, ha irigykedve figyeljük egymás örömét. Mert a Kék Madár maga a boldogság és kalitkája az emberi szív.”
Maurice Maeterlinck

Ha szeretnéd, hogy a Kék madár a te otthonodnak is része legyen, hogy minden nap emlékeztessen rá, miért is vagyunk a Földön, akkor itt a helyed ezen a játékon. 
Págyi Zsóka keramikus, festőművész alkotását nyerheted meg, a Kék madarat. 

Mit kell tenned? 
1. Csatlakozz az Otthon Vidéken FB oldalához. 
2. Csatlakozz Págyi Zsóka Alkotások FB oldalához. 
3. Jelöld be magad a képen az Otthon Vidéken képei között a és írd le, mit jelent számodra a Kék madár.
4. Majd oszd meg a hírt.

Azok számára, akiknek nincs Facebook oldala.
1. Csatlakozz a rendszeres olvasókhoz.
2. Írj egy hozzászólást ehhez a bejegyzéshez.
3. Írj a játékról a blogodon.

A játék 2012. március 1. 20. óráig tart.

Mindenkinek sok sikert kívánok! 



3 megjegyzés:

  1. A Kék madár a szeretetet jelenti nekem. Meg is tud szólalni, de csak annak aki feltétel nélkül tudja a Mindenséget szeretni!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok.Én már hozzászóltam osztottam is ,de sehol sem találom magam.
    Akkor most itt kellene írnom?
    Nekem a kék madár a szabadságot jelenti.Hogy szárnyalhatok.Körtvélyessy Andrea

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem a gyógyulást jelenti a daganatól,ez a boldogságos "KÉKMADÁRKA"
    Gyönyörűen énekelhetne a kertemben.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...