2011. február 10., csütörtök

Falfestések matrica helyett

Jó kis falmatricákat lehet kapni mostanában, de szerintem nyomába sem érnek az igazán szép falfestéseknek. Én imádom őket! Most is tervezek egyet a gyerekszoba falára.
Addig is amíg elkészül itt van néhány, amik szerintem nagyon szépek.

Minden fal színen siker lehet a fehérrel festés. Elegáns, egyedi, biztos, hogy szép lesz az árnyalat és még javítani is egyszerű.

Ellen párja a fekete, amit én nem választanék, de nagyon mutatós lehet. Különösen jó, a manapság nagyon trendi minimál lakásokba.


Ez a fotókkal kombinált megoldás nagyon egyedi és mindig lehet változatni a képeket benne. Jó lehet egy családi nappali falára vagy egy nagyobb előszobába is, így a vendégek egyből látják kikhez is jöttek.
De akár családfaként is funkcionálhat, a kicsik könnyen megtanulhatják a rokoni kapcsolatokat segítségével.


A színe is nagyon tetszik, meg persze a madarak is. Lehet, hogy ez matrica, de én csak festve tudnám elképzelni itthonra.


Gyerekszobába, oviba, orvosirendelőbe, játszóházba, könyvtárba és szinte bárhova el tudnám ezt képzelni. Lágy színek, sok apróság a képen. Szerintetek miért nem ilyenekkel vannak kifestve az intézmények?? Miért a túl színes Disney figurák még mindig a nyerők?


Még egy az előzőhöz csak itt kicsit jobban látszik a részletgazdagság is.



Előszobába tökéletes szerintem.

1 megjegyzés:

  1. Én is kizárólag kézzel festve tartom szépnek és egyedinek ezeket a dolgokat. De az biztos, hogy nagyon sok helyet lehet ötletesen megtölteni így!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...