2011. február 25., péntek

Vigyázz, kész, kert!

Elvetettük a magokat a cserepekbe, tálcákba, hogy keljenek Béla gazda által készített  kis melegházban.
Amiket vetettünk: májusi saláta
                           snidling
                           bazsalikom
                           paradicsomok
                           paprika
                           kaliforniai paprika- amit mi szedtünk ki egy nagyon finom példányból.
Szívesen tárolnám a magokat ebben a dobozkában.
A kertészkedéshez nekem elengedhetetlen a kertész kesztyű, ugyanis utálom, ha koszos lesz a kezem. Lehet, hogy ez ciki, de hát mit csináljak, ez van. Állítólag már gyerekként sem bírtam, tehát nekem kell egy kesztyű!
Szeretnék egy ilyen kis táskát is, amibe minden belefér, ami csak kell a kertben. Így nem kellene folyton rohangálni, a metszőollóért, szükség van egy kis zsinórra és még sorolhatnám.
A színről nem is kell mondanom semmit, extra csajos a kertben is!
Az idei nyárra már be kell szereznünk nekünk is hasonló kis szerszámokat, hogy az egész család együtt tudjon dolgozni a kertben.

Egy szépen termő veteményeshez sok napsütésre, jó földre és sok vízre van szükség. Ehhez egy jó locsolókanna is kell, összegyűjtöttem a kedvenc kannáimat!


Amikor pedig elfáradtam a gyomlálásban, gereblyézésben leülök ide egy finom kávéval egy izgalmas könyvvel és olvasok fél órát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...