2012. július 26., csütörtök

Szíves kép 5 perc alatt- DIY

Mindig van egy kirobbantó esemény, személy, tárgy, ami elindítja a lavinát. Nálam egy háromágú ezüstözött gyertyatartó a "bűnös", ugyanis a végtelen szerelem, ami kialakulni látszik köztem és a gyertyatartó között újabb változtatásokat eredményez a lakásban. A sor pedig csak folytatódni fog... 



 Volt egy olcsó képkeretem, amiben '40-es pár szaladgált a tengerparton, őket valahogy nem akartam a nappalink falára tenni. A keretet azért vettem meg néhány hónapja, hogy majd lefestem. Végül nem festettem le, mert abban a szerencsés helyzetben van, hogy megy a gyertyatartóhoz, mert ezüst színű. 
A szív alakú gyönyörű kerámia karácsonyfadíszt március tájékán lőttem a Tescoban, nem tudtam ott hagyni. Nekem amúgy nem is karácsonyos. 

Az elkészítési idő tényleg öt perc volt, de csak azért mert a ragasztópisztoly lassan melegszik. Kivágtam egy világoskék kartonból a hátlapot. A keret üreges belsejébe ragasztottam a szívet a szintén ezüst színű akasztóval, visszatettem a keretbe és készen is voltam.

  
Egyenlőre a komódra tettem kis terítővel, de ott a helye a falon a kék árvácskás kép alatt. 
Hogy tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...