2012. január 12., csütörtök

Fehér és piros vidéki ház New Yorkban

New York sokszor okoz meglepetést, főleg azoknak akik nem jártak még ott, ahogy én sem. Mert csak a sztereotípiák, a filmek mentén tudok gondolkozni. Pedig ez a meghitt, meleg otthon, a sok pirossal megbolondítva sokkal inkább emlékeztet egy kisvárosi kellemes kuckóra, mint egy metropolitanben található házra. Még kertje is van, nem is akkora mint a egy férfizsebkendő. 
A ház, a designer Ellen O'Neill őtletei alapján került felújításra, berendezésre. A ház régi tárgyai Párizs egyik bolhapiacáról származnak, de a berendezés számos pontján fellelhetőek a szüret kellékei is. 
 A piros megannyi árnyalata megtalálható, változatos mintákkal. Csíkos, az angol, a perzsa, mind megfér egy helyen. 
 A sok fehér egyensúlyt teremt a sokaságban. 
 Kiállítás a kandallón, korallok és képek a vörös korallról. Tudtátok, hogy vörös korallt már nem lehet felhozni? Jobban mondva tilos, tehát ha vágytok ilyen láncra, karkötőre, akkor szerezzétek be. Fokozza a női termékenységet. Amikor Görögországban dolgoztam minden fiatal feleségnek vettek egy ilyen karkötőt ajándékba. 
 A sok csíkos párna a foteleket helyettesíti, ha sok barát jön vacsira. 
 Nyolc ember kényelmesen elfér. Az egész házban fehérek a falak, a padlót mindenhol hajópadló borítja és gyakori a plafonon is a faburkolat. 
 A tornácról a kilátás. Ugye mondtam, hogy nem csöppség a kert?
 Itt is a piros, a csíkos. 
 A tömör konyhaszekrénynek az üveges ajtók adnak némi könnyedséget, játékosságot. 
 Baráti beszélgetésekhez a tornác kellékei. 
 Ezeket még el kell olvasni, aztán mehetnek a kedvencek a hálóba. 
A tetőtéri szobában az ágyat térbe állították, így a tetősíkba üveges szekrényeket tudtak elhelyezni, amibe sok-sok könyv fér. A kockás, csíkos találkozása itt is üdítő. Az ágyneműtartó kosáron lévő szaloncukor párna az IKEA-ból való, nekem is van ilyen, én telente az üveges teraszajtó elé rakom, hogy ne jöjjön be a hideg.

Milyennek találod ezt a piros fehér otthont? 



2 megjegyzés:

  1. nekem gyönyörűséges!!

    Oldott, levegős , natúr hangulata van, egy csepp dinamikával és elegenciával.. Tökéletes keverés. IMÁDOM! :)

    VálaszTörlés
  2. Nos Én voltam New Yorkban...igaz csak 2 napot villámlátogatáson, és csak Manhattenben. Itt sajnos nem jártam! :D
    Szuper ez a kégli és az biztos, hogy nem ez az általános ott! :)
    Amúgy is a piros a kedvenc színem, de itt a minták kombinálásával és a fehér dominanciával elképesztő! A tetőtéri hálót konkrétan egy az egyben elfogadnám!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...