2012. január 3., kedd

Virágos kiegészítők nem csak tavaszra

A tavasz még nagyon messze van, hogy a saját kertemben gyönyörködhessek majd a virágokban, de most sem kell lemondani a virágos mintákról. És a virágokról sem, Skandináviában nagyon népszerű ilyenkor a hagymások hajtatása vagy a már kifejlett  virágok vásárlása. Én is be fogok újítani egyet, mert olyan jó tavaszias hangulatot keltenek, pedig most nem lehet egy szavunk sem, nincs is hideg tél. Egy gyönyörű játszint vagy néhány törpe nárcisz elegáns is, amellett hogy illatos.
Rózsás, virágos darabok nekem pöttyössel vagy kockással kombinálva az igazán tökéletesek. Nagyon energikus ez a páros. 
Jó ötlet a kis kancsón a szalag. A lámpa búra magára vonzza szemet. 
A készlet is szép, de nekem a tálca a kedvencem. Egy régi ajtó darabja lett babakékre festve. 
A szekrények tapétázása akkor is tetszik, ha azok nem ilyen üvegesek, hanem meglepetésként éri a pakolót, a gyönyörű minta látványa, amikor kinyitja az ajtót vagy a fiókot. 
Rózsaszín és zöld nekem tökéletes páros. 
A székszoknyák szerelmese vagyok. 
A pöttyös jöhet porcelánon, abroszon, függönyön, zoknin vagy táskán egyaránt. 
A szőnyeg magával ragad. De az ágytakarót is elfogadnám. 
Kedveled a virágos mintát?

Forrás

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt nézegetni! Szinte hangulatomat megváltoztatta, elfogadnám bármelyiket!

    VálaszTörlés
  2. Én is pont rózsaszínű szalagokat tettem fel a blogra... :)))
    Vágyunk a szürkeségben a színre! A fehér is szín és most nincs, mert nincs hó. Sztem ezért vágyakozunk annyira a színek után. Egy kicsit becsapva vagyunk a napsütés miatt...talán az az illúziónk támadhat, hogy már csak napok kérdése és beköszönt a tavasz-pedig sajnos az még odébb van és mint minden évben, az idén is meg fogja mutatni vasfogát a tél...
    Álmodozás az élet megrontója??? Neeeem. Pesszimista, nyugtalan hangulatomat próbálom elhessegetni hasonló színekkel.
    Köszi Lili ezt a vidám összeállítást: engem egy picit felvidított! ♥

    VálaszTörlés
  3. Óóóó,én is imádom a rózsaszín-zöld kombót!*.*
    Nagyon szuper volt,tetszett ez a poszt!:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...