Igazi marketing sikerről beszélhetünk, akkor amikor fenti szlogent kimondjuk. Kell ennél több, egy a szocializmus remekeként aposztrofálható terméknek? A tudatos marketingkampány a szocializmusban még igencsak gyerekcipőben járt, legalábbis a "keleti blokkban", többnyire sematikus reklámokban merült ki. Az egyszerű szlogenről, húsz- harminc évvel később is minden magyar érti, tudja, hogy a pöttyös, nekünk csakis a Túró Rudi lehet, pedig 1968-ban a Túró Rudi elnevezést egyenesen erkölcstelennek és obszcénnek tartották, ezért megtagadták a reklámozását is.
2013-ban egy új pöttyös is rendkívüli népszerűségnek örvend, igaz nem a hagyományos fehér alapon piros pöttyös, hanem a pink, a piros, a zöld, a türkiz minden árnyalatában pompázó pöttyök személyében. A pöttyök, csíkok, élénk színek kíséretében minden tárgyon helyet követelnek, melyek Agatha Ruiz de la Prada tollából születnek. Viszont itt sokkal tudatosabb marketing kampány övezi a termékek hadát, de van miére kampányt építeni. Mert igazán színvonalas design termékek és csapat áll a háttérben, vagy előtérben?
Szeretem a kultúrák találkozását, amikor keverednek egy skandináv stílusú otthon tárgyai a marokkói kiegészítőkkel vagy egy extra kilim szőnyeggel, úgy áll hozzám közel az egyes művészeti ágak keveredése is. Művésznek lenni, nem feltétlenül jelenti egy művészeti ágban való kiteljesedést, akadnak olyan szerencsések, akik egyszerre tehetséges a képzőművészetben, esetleg a zenében vagy film műfajában is.
Agatha Ruiz de la Prada spanyol divattervező, a designer az élet számos területén kamatoztatja kreativitását. Olyan giga cégeknek dolgozik, dolgozott, mint az Audi, a Nestlé, a Danone, Disney, Barbie, Google, Apple és végül, de nem utolsó sorban a Nescafe. A listát napestig folytathatnám, mert a legnagyobb vállalatok versengenek a bohókás, de nagyon is tudatos tervezőnő munkáiért, hogy legyen olyan kedves, és rajzoljon néhány színes szívet, pöttyöt limitált termékeire vagy alkosson számukra egy új terméket, új logót.
A színes, néhol gyerekesen vidám alkotások a művésznő védjegyévé váltak.
A lakberendezési kiegészítőktől, az irodai kellékekig, a kutyakosárig és a család minden tagja számára kínált ruhákig, kiegészítőkig megtalálhatók színes termékei között.
Agatha karrierje igazi design álom, minden amihez nyúl, színes pöttyökben, szívekben, kockákban, csíkokban pompázik utána.
Nagyon szimpatikus számomra, hogy sosem hord fekete ruhákat, sosem tervez semmit feketére. Meggyőződése, hogy az élethez energiára, vidámságra van szükség és minden termékében ezt is szeretné képviselni. Kizárólag saját maga tervezte ruhákat hord, amik mindig rendkívül élénk színűek.
Agatha karrierje igazi design álom, minden amihez nyúl, színes pöttyökben, szívekben, kockákban, csíkokban pompázik utána.
Nagyon szimpatikus számomra, hogy sosem hord fekete ruhákat, sosem tervez semmit feketére. Meggyőződése, hogy az élethez energiára, vidámságra van szükség és minden termékében ezt is szeretné képviselni. Kizárólag saját maga tervezte ruhákat hord, amik mindig rendkívül élénk színűek.
Alkotásai közül, hazánkban is több termék megvásárolhat például, a Nescafe Dolce Gusto pöttyös termékei. Amellett, hogy tényleg vidám színfoltja lehet konyhánknak, remek kávét főz, a kapszulás masina.
De vásárolhatunk gyerekcipőket is, amik Agatha keze alatt születtek.
Személyes kedvenceim a vidám, életigenlő csempéi, amiket akár gyerekeknek szánt fürdőkbe vagy bohém lakásokba tudok elképzelni. Költői kérdés, de miért nem ilyen szerethető, életvidám fürdőket terveznek az óvodákba, iskolákba? Az ár nem lehet kifogás, könnyen rávághatjuk, hogy biztosan nagy drága, de nem! 3990 Ft- tól találtam akciósan csempéket, a dekor elemek 600-1500 Forinttól kaphatóak. Ha nem telik a költségvetésből, jelzem, ezeket az intézményeket pályázati forrásokból kellene felújítani, akkor vásároljanak egy- egy dekorcsempét és keltsék életre a legolcsóbb fehér hidegburkolatot néhány szívvel, pöttyel és csíkkal. Máris szívesebben mos kezet egy hároméves!
De vásárolhatunk gyerekcipőket is, amik Agatha keze alatt születtek.
Személyes kedvenceim a vidám, életigenlő csempéi, amiket akár gyerekeknek szánt fürdőkbe vagy bohém lakásokba tudok elképzelni. Költői kérdés, de miért nem ilyen szerethető, életvidám fürdőket terveznek az óvodákba, iskolákba? Az ár nem lehet kifogás, könnyen rávághatjuk, hogy biztosan nagy drága, de nem! 3990 Ft- tól találtam akciósan csempéket, a dekor elemek 600-1500 Forinttól kaphatóak. Ha nem telik a költségvetésből, jelzem, ezeket az intézményeket pályázati forrásokból kellene felújítani, akkor vásároljanak egy- egy dekorcsempét és keltsék életre a legolcsóbb fehér hidegburkolatot néhány szívvel, pöttyel és csíkkal. Máris szívesebben mos kezet egy hároméves!
Biztosan vidáman kezdődik a nap egy ilyen fürdőszobában, itt nem lehet álmosnak lenni. Hajrá, hajrá! Indul a nap!
A vidámságot, az életszeretet sugárzó termékek alkotója, abban is követendő példát nyújt, hogy kiáll a jó ügyek mellett. Tudom, hogy gyakran ez is tudatos kampány része, de igazán hiszem, hogy aki munkája révén ismertséget szerez, annak kötelessége odaállni a "jó ügyek" mellé. És Agatha Ruiz de la Prada, ezt gyakran meg is teszi.
Így kötött együttműködést a Green Pace-szel, hogy felhívja a figyelmet a vegyszermentes ruhák előállításának fontosságára és a mérgező anyagok csökkentésének fontosságára. Más alkalommal a Unicef számára tervezett árverésre bocsájtott babát, amiknek bevételét a dárfúri gyermekek számára adtak.
Kiáll a közösségi közlekedés fontossága mellett, ezért bringát és egész kollekciónyi bukósisakot is tervezett.
Csíkok, kockák, szívek mindenhol. Egyszerre játékos, humoros és harmonikus.
Közel áll hozzád ez a sok szín, a minta? Szeretnél ilyen vidám csempéket az otthonodba?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése