2011. augusztus 7., vasárnap

Virágos hintaszék

Nem a hintaszékben lógattam a lábamat, az elmúlt héten. De most újra itt vagyok és mindent bepótolok, sorsolunk és sok szépet mutatok nektek!  Elsőként egy pompás kárpitozott, virágos huzatú zöld hintaszéket hoztam.
Nézzétek csak milyen átalakuláson ment keresztül! Én bevallom, kérdés nélkül dobtam volna a tűzre az eredeti darabot, a lágy íves formája ellenére. Mert katasztrofális állapotban volt szegényke. De mindenre van megoldás, így a kényelmi faktor is sokkal magasabb.
A kész mű.
Az ülőfelület teljes csőd.
Élénk zöld és kellemes nagy minták.
Nekem biztosan professzionális, kárpitos segítségre lenne szükségem.
Két tűzés.
Élén virágok nagyon tetszenek, de egy csíkos anyaggal is el tudom képzelni.
Te ültél már kárpitozott hintaszékben? Ez hogy tetszik?

Forrás

4 megjegyzés:

  1. Olyan kellemes, nyári színe van!
    Én is terveztem már, hogy varrok vékonyka kis párnát, s háttámlát a hintaszékembe, de még nem kerítettem rá sort.

    VálaszTörlés
  2. Szia Lili! Örülök, hogy újra a fedélzeten vagy! Nagyon jó ez a hintaszék, nagymamámnak pont ugyanilyen van (az eredeti), majd lehet, hogy elkérem tőle, és megcsinálom ilyen szépre!

    VálaszTörlés
  3. Ritka és nem megszokott a kárpitozott hintaszék,de ez a "hozott " hangulatos szék kedvet ad hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Szép és hangulatos! Gratulálok!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...